środa, 14 stycznia 2015

Pestana Sintra Golf Hotel **** i Beloura Pestana Golf Resort- Sintra Portugalia

Niedawno wypuściłam się na calusieńki weekend do Pestana Sintra Golf- Resort & SPA Hotel.  Od piątku do niedzieli córka pierworodna umacniała więzi z Ojcem, a ja po raz pierwszy EVER spędziłam noc, a nawet dwie, z dala od mojej jeszcze "małej dzidzi". Potrzebowałam odskoczni... od tych pieluch, od dziecka uwieszonego na cycu, od resztek kupy za paznokciami, od przydeptywania  klocków, gotowania zupek jarzynowych i zapierania resztek soku marchewkowego na jedwabnej bluzce. W tamten niezapomniany weekend, miałam sporo czasu dla siebie. Wystarczająco dużo, aby spokojnie ogolić nogi (OBIE!), oczyścić pory w saunie, pozbyć się przeziębienia w łaźni tureckiej, popływać i zagrać w golfa. Wypoczęłam zarówno fizycznie, jak i psychicznie, naładowałam baterie i wypoczęta wróciłam do rzeczywistości...

 Pestana Sintra Resort- Wejście
Jeśli szukacie cichego miejsca na pobyt w Portugalii w pełnej zieleni okolicy, a do tego lubicie sport, to Pestana Sintra Golf się poleca. Ten czterogwiazdkowy Hotel położony jest na strzeżonym, snobistycznym osiedlu Quinta da Beloura, niedaleko Sintry (3km). Hotel zainaugurował dnia 03.10.2006 ówczesny Minister Ekonomii, Dr Manuel Gomes de Almeida de Pinho.

Hotel jest bardzo przytulny, nowoczesny design połączony jest ze stylem orientalnym.

Pestana Sintra

Pestana Sintra
Pestana Sintra

Pokoje są klimatyzowane, wszystkie mają na stanie płaski telewizor z kablówką, część z nich ma dostęp do balkonu. Pokoje typu "suite" są piętrowe i wyposażone dodatkowo w aneks kuchenny.


Pestana Sintra
W łazience zamontowana jest suszarka i dodatkowy telefon- w razie jakby się ktoś na sedesie zaklinował ;)

Pestana Sintra
Pestana Sintra

Na tyłach znajduje się spory ogród z altaną i basenem zewnętrznym- dla osób o wrażliwej skórze każdego ranka wykonywany jest odczyt pH, zawartości chloru i temperatury wody.

Pestana Sintra


Pestana Sintra

Hotel posiada również basen wewnętrzny z jacuzzi, saunę, łaźnię turecką i siłownię. Do tego 8 sali konferencyjnych- każda gotowa pomieścić 220 osób.


Niestety nie znalazłam żadnych atrakcji dla naszych najmłodszych. Przyznam się jednak, że skoro byłam sama to tym razem nawet ich nie szukałam, za to drinki z palemką w hotelowym barze "Chafariz" i stół szwedzki w restauracji "Mourisco"- pierwsza klasa ;)

Pestana Sintra- Bar Chafariz


Pestana Sintra- Restauracja Mourisco
Na tyłach hotelu znajduje się pole golfowe z 18-toma dołkami. Podczas mojego pobytu trawa była leczona na grzybicę. Żaden ze mnie Tiger Woods, więc negatywnego wpływu na moją grę to nie miało. Dla profesjonalistów może być to jednak istotna kwestia (?)

Beloura Golf

Beloura Golf

Beloura Golf
Generalnie zauważyłam, że hotel boryka się z pewnymi konserwatorskimi problemami. W dzień mojego przyjazdu nieczynny był kryty basen, a w pokojowej łazience odpływ w zlewozmywaku był zatkany. Następnego dnia możliwe już było korzystanie z pływalni, a po zgłoszeniu w recepcji problemu ze zlewem został on bardzo szybko rozwiązany. Firma, w której pracuję często organizuje szkolenia dla pracowników właśnie w tym hotelu i praktycznie za każdym razem jest awaria "czegoś". Na przykład sauna jest nieoperacjonalna już około miesiąca, chyba jakiś poważny problem z elektryką, nie znam szczegółów, ale w dniu awarii zapach spalenizny unosił się przez długie godziny. Ciekawe, czy to normalne...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz